A befolyásos jobboldali érdekcsoport, akik az anti-LMBT bojkottokhoz való nevetséges kötődésükről híresek, a héten bemutatott, legutóbbi divatreklámja miatt fenyegette meg az üzletláncot.

A hirdetésben különböző karakterű nők széles skálája szerepel, akik különböző stílusokat jelenítenek meg.

A keresztény csoport kikelt magából: „Az 1MM nem biztos a H&M ruházati cég új televíziós hirdetése mögötti gondolatmenetben, de ha a vásárlók és családok megsértése volt a céljuk, akkor sikerrel jártak.”

„A H&M legújabb, ’She’s A Lady’ reklámjában szerepel egy férfinak tűnő valaki, aki nőnek van öltözve az egyik jelenetben, egy másik nőt lenge fehérneműben mutatnak, és a végén két tinédzser lány csókolózik a víz alatt.”

„A szülők ezt a típusú hirdetést helytelennek és szükségtelennek tartja, főleg mivel a H&M célközönsége a tinédzserek.”

A H&M marketing csapata talán úgy gondolta, hogy ez a típusú reklám politikailag korrekt, de nem csak, hogy visszataszító és összezavarja a gyermekeket, de az LMBT-propagandát terjeszti.”

„Mutassuk meg a H&M-nek, hogy az új hirdetésük felelőtlen.”

A csoport arra bíztatta a támogatóit, hogy „gyermekeink mindenek felett álló érdekében” küldjenek el a cégnek egy előre megírt e-mailt, amelyben a „visszataszító reklám” miatt panaszkodnak.

Azonban, ahogy arra a JoeMyGod nevű blogger rámutatott, a hirdetésben szereplő, úgynevezett „férfi nőnek öltözve” valójában Fatima Pinto női Muay Thai bajnok, aki nem transznemű.

Ironikus módon a hirdetésben futólag feltűnik a H&M modell Hari Nef, aki viszont transznemű, de az 1MM őt szemlátomást nem vette észre.

A nevük ellenére a One Million Moms a túlnyomórészt férfiakból álló, protestáns American Family Association nevű szervezet egy oldalhajtása, és alig 3500, főleg férfi követője van a Twitteren.